sobota, 3 sierpnia 2013

Krytyki nigdy nie za wiele.

Hej. Nazywam się Gosia i na tym blogu zamierzam krytykować, a bardziej oceniać czyjeś blogi. Wystarczy zgłosić się i tyle. Pamiętajcie, aby najpierw zapoznać się z regulaminem, a dopiero potem zgłosić się. Pamiętajcie, że to tylko zdanie oceniającego i nie trzeba brać tego na poważnie. Jednakże niektóre słowa możecie zapamiętać.
Dzięki naszemu ocenianiu nie tylko dowiecie się o prawdziwej opinii na temat Waszego bloga, ale też być może Wasza strona stanie się bardziej popularna, dzięki tej krytyce. Krytyka może być dobra lub zła. Szukam też innych osób, zaawansowanych w blogowaniu, które już wiedzą co i jak, które wraz ze mną będę oceniać. Przejrzyjcie wszystkie "pod stronki" bloga, zapoznajcie się ze wszystkim, przemyślcie to czy na pewno chcecie się zgłosić i dopiero wtedy napiszcie zgłoszenie.
To chyba tyle. Jestem główną adminką tej strony. Jeśli chcecie oceniać wraz ze mną proszę o napisaniu trochę o sobie w komentarzach do tego posta, Waszym zaawansowaniu w blogowaniu, oraz o podanie jakiegoś kontaktu ( gg, e-mail ). Ja na tej stronie będę się podpisywała jako Meg.

4 komentarze:

  1. Chętnie się do wiem co powinnam zmienić w swoim blogu, a co zostawić. Jestem gotowa na krytykę, czekam do następnej notki :)
    Zapraszam do mnie.

    miche-lle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem co ilość wejść i obserwatorów ma do oceny bloga. Jest wiele innych ocenialni, które nie mają takich wymagań i wątpię, aby Twoja długo pociągnęła.
    Pozdrawiam, Allz

    OdpowiedzUsuń
  3. ? Widzę, że sporo jest "zgapione" z ocenialni http://trochekrytyki.blogspot.com/. Kopiując czyjeś pomysły, daleko nie zajedziesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) widze że mój blog jest w kolejce i mam pytanie kiedy go ocenisz o bo jutro wyjeżdżam (wieczorem) zastanawiam się czy ocena bd przed tym moim wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń