piątek, 16 sierpnia 2013

Ocena - lifeispyysiaczek.blogspot.com

Cześć. Dzisiaj oceniam już kolejnego bloga - lifeispyysiaczek.blogspot.com. Jest to blog dwunastoletniej Gracjany, śmiałej i radosnej nastolatki.

1. Pierwsze wrażenie:
Gdy weszłam na Twojego bloga najpierw zauważyłam nagłówek i od razu zgadłam na jakim programie go zrobiłaś. Widać, że zrobiłaś go od ręki, przez co masz u mnie wielkiego plusa. Jest on kolorowy, pewnie w Twoich ulubionych kolorach. Tak naprawdę na wielu blogach są jakieś bardziej "udoskonalone" nagłówki, ale Twój ma taki urok. Po prawej i lewej stronie masz paski boczne, to też plus, bo Ci się udało. Nieraz widywałam blogi, na tekst ułamywał się, bo miały po obu stronach malutkie paski boczne. Zauważyłam również, że masz swój styl pisania - krótko, nastoletnie i zwięźle. Często dodajesz jakieś swoje ulubione piosenki oraz masę fajnych zdjęć.

Pierwsze wrażenie - 20/20 punktów.

2. Wygląd i estetyka bloga:
Nagłówek jest udany i bardzo fajny, lecz jakiś "krytyk" może się doczepić i od razu krytykować. Masz trzy podstrony, mogłabyś je jakoś wyśrodkować, ponieważ moim zdaniem nie wygląda to estetycznie. Jeśli nie potrafisz lub nie radzisz sobie z wyśrodkowaniem, możesz umieścić je w pasku bocznym. Blog ma swoje kolory, jest fajny i ciekawy.

Wygląd i estetyka bloga - 7/10 punktów.

3. Styl pisania, gramatyka, ortografia:

Czcionka jest ciekawa, ale też i tak dobrana, aby czytelnik mógł bez problemów przeczytać zawartość wpisu. Zwroty grzecznościowe piszesz z małej litery co jest u mnie minusem. Myślę jednak, że to już zależy od osoby jak będzie pisała i traktowała ludzi. Często nie widać przecinków, ale jednak są. Nie masz żadnych błędów ortograficznych. Nie użalasz się nad sobą i piszesz krótko, zwięźle i na temat, aby czytelnicy byli zainteresowani.

Styl pisania, gramatyka, ortografia - 17/20 punktów.

4. Dodatki:
- ten mały kwadracik, a w nim serduszko na pasku z adresem URL Twojego bloga,
- własnoręcznie zrobione tło,
- dobrze wykonane paski boczne
- ortografia

Dodatki - 4/5 punktów.

5. To co mi się podoba:

Podoba mi się to, że na blogu starasz się być sobą, promieniejesz uśmiechem. Nigdzie u Ciebie nie zauważyłam błędów ortograficznych, to również wielki plus. Widać, że wiele dałaś, aby blog był taki jak jest. Nie podoba mi się to, że zwroty grzecznościowe piszesz z małej litery, ale to tylko małą doczepka. Mogą być osoby, które sobie pomyślą, że ich źle traktujesz. Jesteś otwarta, śmiała. To wszystko wywnioskowałam z Twojego bloga. Piszesz na temat, nie użalasz się jak wiele bloggerek typu " I tak pewnie nie czytacie mojego bloga". Taka właśnie musi być bloggerka, bierzcie udział z Gracjany.

To co mi się podoba - 9/10 punktów.

Punkty - 57 /60 punktów. Bravo! Zyskałaś jak na razie najwięcej punktów ze wszystkich osób, które oceniałam. To naprawdę dużo punktów, gratuluję. Trudno jest, aby mieć taki wynik. Jesteś dobrą bloggerką, musisz popracować nad małymi błahostkami. Ocena Ciebie zajęła mi krótki czas, ponieważ Twój blog jest tak dobry, prawie nie miałam się do czego przyczepić. Bierzcie z niej przykład. Robisz swoje i rób tak dalej!

~ Meg

2 komentarze:

  1. OO, dziękuję ;) Nie wiedziałam, że będzie, aż tak dobrze ;p

    lifeispyysiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze napisane :)
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń